Üye Ol Anasayfam Yap
Bebek Kokusu'na Hoşgeldiniz. GİRİŞ. Şu anda sitemizde 13 kullanıcı online .
Sitemizin tüm özelliklerine ulaşabilmek için ÜYE olmanız gerekir.
Forumlar Sohbet
Arama Kayıt ol Giriş

anılar beni bitirdi
Yöneticiler:

Geçeceğiniz sayfa : 1
Görüntelediğiniz sayfa 1 [10 sayfadaki mesaj sayısı]
Bir önceki konu :: Bir sonraki konu
Cevapla PaylasYeni mesaj    Seni Unutmadım -> Meleklerimize Bir KöşeMesaj formatı
 
sefam
Gönderildi 19/8/2011 04:25 (#3653381)
Konu: anılar beni bitirdi
Alıntı Hızlı Cevap


Üye

Mesajlar: 14


Çocuk Sayısı: 3
ne bilirdim birde hayatın bu yanının olduğunu nebilirdim 13 nisan 2010 gecesinin onun birdaha eskisi gibi olamıyacağınının tarihi olacağını içimde her gün onun için ölümüistemenin azabınıyaşıyacamı nerden bilirdim halbuki ne kadarda mutluyduk ilk doğduğu gün ona evini gezdirmiştim artık bu evde büyüyeceksin demiştim (artık gezemiyo)geceleri uykudan uyandırıpo iri gözlerinibana dikip ben cok farklı olucam der gibibakması(artık görmüyo)ya o dışarı cıkarken bunu anlayıp binanın icinde sevinç cığlıkları atıp sesler cıkarması(artık konuşmuyo)lahana tuşusu yerkenyanına yaklaşamıyoduk elinden alıcazdiye bize kızıp vurmaya calışması (artık tad alma ciğneme veyutması yok)benim sesimi duyduğunda yada fesbuk şarkısını duyunca heycanlanması(artık duymuyo)abilerinin ilk öğretiği şeylerikomik hareketlerle yapmaya calışması (artık hic öğretemiyoz yüzde 96 zihinsel engelli)ağladığında kucağıma aldığımda hemen susar benimle uyumayı cok severdi sabahları benden önce uyanıdı sacımı cekip ona dönmemi uyanmamı isterdi (şimdi beni hic tanımıyo sesimden kokumdan hiç ama hiç anlamıyo diğerleri neyse bende onun icin oyum) bütün anılarımı yazmak istiyom herşeyi herşeyi unutmak istemiyom ama öyle bir anım varki o beynime kazınmış adeta evimde bir öğlen vakti örümceğinde otururken bana bir gülücük atmıştıki allahım o hiç aklımdan cıkmıyo bu anı beni bitiriyo allahım niye okadar kötü insanlar var mutlu yaşıyolar ben kendi halinde evinde çoçuklarıyla uğraşan bir anneyim ne yaptım karşılığı bu oldu sınavım başka olsaydı ben bunu kaldıramıyom cok acı yaşıyan ölü gibi onunla hergün bende ölüyorum umudunu kaybetme diyolar senin sınavın diyolar günahların dökülüyo diyolar senin cennet anahtarın diyolar hayata küsme öbür cocuklarını düşün kader diyolarda diyolar sanki okadar basit 2 gün yanında dursunlar dayanıcaklarmı benim dayandıklrıma ömrümü bu anıları unutmak isteyipte hep hatırlıyarak gecirecem asla biten yerden başlıyamıycam cünkü benim hayatımda 13 nisan 2010 gecesi bittiiiiiii
Yukarı
ezgili dünyam
Gönderildi 20/8/2011 02:46 (#3654046 - Cevapladığınız Konu : #3653381)
Konu: Re: anılar beni bitirdi
Alıntı Hızlı Cevap



Onur Üyesi

Mesajlar: 4894
20002000500100100100252525
Bulunduğunuz yer: Hayat bir sınavsa adımı yazar çıkarım.
Çocuk Sayısı: 2
Allah sabır versin ne desek az gelir, evlat bu çok zor.
Yukarı
zeynepsuzan
Gönderildi 22/8/2011 01:17 (#3654401 - Cevapladığınız Konu : #3653381)
Konu: Re: anılar beni bitirdi
Alıntı Hızlı Cevap



100010010025

Çocuk Sayısı: 1



neler yaşamış- yaşıyorsunuz ...şuna gerçekten inanıyorum ki yaşayan bilir ...başına gelen bilir... bir anne ve insan olarak ağır bir yük altındasınız ...Allah ım yavrucağa şifalar , size de sabırlar versin ..yazdıklarınız kalbimi acıttı , ama acizliğimizi bilen bize sabrını da verir inşallah ..
Yukarı
seval27
Gönderildi 22/8/2011 10:55 (#3654499 - Cevapladığınız Konu : #3654401)
Konu: Re: anılar beni bitirdi
Alıntı Hızlı Cevap


Onur Üyesi

Mesajlar: 7878
50002000500100100100252525
Bulunduğunuz yer: izmir
Çocuk Sayısı: 2
Allahım yavrunuza şifalar size de peygamber sabrı versin... Allah yardımcınız olsun..
Yukarı
songül 67
Gönderildi 23/8/2011 22:51 (#3655271 - Cevapladığınız Konu : #3653381)
Konu: RE: anılar beni bitirdi
Alıntı Hızlı Cevap


200020005001001001001002525

Çocuk Sayısı: 1
RABBİM şifa versin.

Sizlere güç kuvvet versin.
Yukarı
aibü
Gönderildi 30/10/2011 15:21 (#3678958 - Cevapladığınız Konu : #3653381)
Konu: Re: anılar beni bitirdi
Alıntı Hızlı Cevap


Üye

Mesajlar: 47
25

Çocuk Sayısı: 1
allahım dayanma gücü versin. hiçbir söz teselli etmeye yetmez, hiçbir mutluluktan nasip alınmaz, hiçbir yardım yeterli gelmez. çünkü bu durumda bir anneyi hayata bağlayacak tek şey yavrusunun iyileşmesidir. sözün bittiği nokta bu olsa gerek...
Yukarı
katremsu
Gönderildi 28/11/2011 15:31 (#3686935 - Cevapladığınız Konu : #3678958)
Konu: Re: anılar beni bitirdi
Alıntı Hızlı Cevap



Kıdemli Üye

Mesajlar: 621
500100

Çocuk Sayısı: 2
insan anne olunca herşeyi, her duyguyu daha farklı yaşıyor. insanın evladına olan sevgisi hiçbirşeyle ölçülemez. her gün onların sağlığı ve varlığı için dua ediyoruz. inşallah allahımda senin evladına sağlık ve şifa verir. gerçekten içinde olduğun durumu ve duygularını hissedebiliyorum. allaha sığınıp dua etmekten başka çaremiz yok. insanoğlu aslında böyle durumlarda ne kadar aciz. allahım sanada kolaylıklar versin inşallah. ama annelik gerçekten öyle bir duyguki o sana muhtaç ne olur kendini bırakma evladın için sabret. merak ettim ne olduda öyle oldu yavrun. hastalıkmı yoksa aniden çıkan bir olaymı. Kaç yaşında evladın? inşallah rabbim şifasını verir.
Yukarı
TahAhu
Gönderildi 11/12/2011 22:14 (#3690895 - Cevapladığınız Konu : #3653381)
Konu: RE: anılar beni bitirdi
Alıntı Hızlı Cevap


Onur Üyesi

Mesajlar: 4631
2000200050010025
Bulunduğunuz yer: evim evim güzel evimmm:))) SAKARYA
Çocuk Sayısı: 2
rabbım evladına şifa,,sanada sabır versın.....allahım kımseyı evladıyla ımtıhan etme ne olur rabbım.........bırseye benzemıyor evlat......ne zor iş annelikk yaaaaaa...cok zorrrr hemde......
Yukarı
Geçeceğiniz sayfa : 1
Görüntelediğiniz sayfa 1 [10 sayfadaki mesaj sayısı]
Cevapla Yeni mesaj
Başka Foruma Geç :
Bu forumda arama yapmak için
Print edilebilir versiyon
Konuyu E-mail ile link olarak gönder

Bebek Kokusu Web Sitesi MediOzon.com - Medicolozon.com Eser Medikal Sağlık Hiz.Tic.Ltd.Şirketi nin Aile ve Çocuklarımıza hizmetidir.

Bebek Kokusu Sitesinden Uyarı.
Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz.

Site Kullanım Kuralları, Hukuki Şartlar ve Telif Hakları



(Bu siteye ait tüm cookieleri sil)